مامان دلانا امروز دخترم خیلی بیقراری کرد ، ممکن هست از شیر ساده باشه؟ به نظرت قطع ش کنم یا چند روز ادامه بدم ببینم چی میشه؟
نوش جانش ❣️
نوش جونش
نوووشِ جووونش😍😘
من هرروز به شاهان برنج میدم😅
یه روز ماهیچه پلو یه روزم مرغ با هویج و کدوحلوایی و کدوسبز...
الانم لوبیا پلو_عدس پلو با گوشت چرخ کرده و سیب زمینی_ ماکارونی میدم به لیستِ غذامون اضافه شده..
هنوز کوکو و بامیه اینا ندادم😊
نوش جونت عزیزم میشه دستورش رو واسم بزاری
نوش جونش عزیزم
اپتامیل ساده پروبیوتیک هست. شاید بخاطر اونه؟
فقط یک چیزی فرق کرد. تعداد دفع ش بیشتر شد. ولی اسهال نیس. قبلا روزی یکبار الان روزی ۳ بار
نوش جونش. دستت درد نکنه عزیزم.
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
من ۳ روزه ساده ۱ پیمانه با ۲ تا پپتی میدم. به نظرم فرق خاصی نکرده. فلاکس داره و نکسیوم میخکره. رفلاکسش زیاد نشد.
بیقراری داره کمی که قبلا هم داشت
به نظرت حساسیت نداره ؟
دختر من فقط رفلاکس داشت...مدفوع خونی و ... نداشت
مامان دلانا میشه جوابمو بدی
نوش جان
بامیه از چند ماهگی مجازه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.