۲ پاسخ

برو پیش حمیده عباسی تو بیمارستان قائن کار میکنه عالیه اگر بیمه داشته باشی خود بیمارستان با بیمه قبول میکنه

سزارین اول بیمارستان دولتی انجام نمیده مگراجباری باشه

سوال های مرتبط