خانوما بعد از چند روز نزدیکی علائم بارداری داشتین؟

۸ پاسخ

من اصلا علائم نداشتم و ندارم جز نفس تنگی و از امروز تپش تند قلب

منم بک هفته بعدش
عجیب علائم اومد سراغم

حدود یک هفته بعد لرز داشتم تا الانم همینطورم روز موعد به بعدم دل‌درد و بی‌حالی و اینا دارم.

دوماه بعد من تازه علائمم شروع ش د اولش هیچ علائمی نداشتم جز درد خیلی خفیف پریودی

میدونی از کجا فهمیدم که همون رابطه گرفته چون بعدش رفتیم مسافرت دیگ نداشتیم ..تو مسافرت علائمم اومد

14روز بعد از نزدیکی میتونین تست بزنین مشخص میشه

من تقریبا ۶ یا ۷ روز بعدش لک دیدم و اینکه اعصابم بهم ریخته بود.دلدرد پریودی ام داشتم

برا منم سواله
جواب پیدا کردی بمنم بگو

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری