تحت نظر نیستی پس چجوری سونو هاتو انجام میدی
و پیش کی میبری؟!
عزیزم بهداشت هم بری کافیه.حتما نباید پیش متخصص بری اگه مشکلی نداری..سونو وزن هم از ۳۱ هفته الی۳۴ هفته بهترین وقتشه اما اگر حس میکنی کوچیکه یا خوراکت خوب نیست یا کم وزن اضافه کردی زودتر برو.از ۲۸ هفته ببعد میتونی بری که زودتر وزنش بفهمی برات بهتره..ببر دکتر بهداشت بنویسه که آزاد حساب نشه برات
وای توم مثمنی 😂😂
دکتر بمن گفت هفته ۳۱-۳۲برم
دکتر بمن گفت هفته ۳۱-۳۲برم
واااای چه جرأتی داری دختر ،۱۹هفتته بعد اون وقت تحت نظر نیستی چطور انقد ریلکسی
از ۲۸ میرن
من دیروز رفتم
۲۸ تا ۳۲
۳۰هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.