بمونه ب یادگار از اولین اسباب بازی های پسرم:)💙

تصویر
۷ پاسخ

ای جانم 😍

مثل رادین خراب نکنه صلوات من هرچی از اولی دارمو گذاشتم واسه ارتین داداشش

ای خدا انشاالله میاد قان قان کنه برا مامان باباش دلبری کنه
انشاالله بسلامتی بغلش کنی 😍🤲🏻

لیام دختر نیست ؟

مبارکه عزیزم
باباش عاشق ماشینه، نه؟؟😅😅

آخی فقط اون پژو پارسِ🥹😍😅مبارکه عزیزم💙

الهیی مباارکش باشه😍

سوال های مرتبط

مامان آیسا و علیسا❤️ مامان آیسا و علیسا❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگي مامان جوجه رنگي هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی