احمق تر از بهداشت نداریم
برا منم همین شد ولی نگفتن وزنش زیاده تشکر کردن گفتن ممنون هوای بچه رو داری 😅🚬چرا بهداشت ما بیخیاله
فقط بلدن استرس بدن و به مادر و بچه ایراد بگیرن انگار خودشون بچه غول میزان
خیلی خوبه ک ماشالا این بهداشتیا اگه چیزی حالیشون بود دکتر اطفال میشدن
خداشفا بده
بمنم گفت وزن دخترت کمه وقتی بردم واسه دوماهگی بعد گفتم واقعا؟اخه وزن تولدشم ۲۵۰۰ بود گفت حالا ب نسبت وزن اولیش بد نیس نمیشه ک انتظار داشت ۴ کیلو باشه، احمممممققققققق
بعد دکترش میگه وزنش خیلیمخوبه
جالب اینه من دخترم ب دنیا اومد 3355 بود یکماهگی 5 کیلو بود گف اضافه وزن داره کمتر بهش. شیر بده گفتم منک شیر خشک نمیدم ککمش. کنم شیر خودمو فقط میدم یعنی بچم گشنش شد بذارم گریه کنه بهش شیر ندم😕 ی مشت ک. مغز. جمع شدن تو بهداشت گفتم بچه خودمه دوست دارم تپل شه من با اضافه وزن دخترم مشکلی ندارم 🙄 دو ماهگی هم بردم شده بود 6800 وزنش باز میگف مگ نگفتم رعایت کن چاق نشه دخترت نزدیک بود بپرم بهشون دیگ جلومو گرفتم آقا ب شما چ لاغره یا چاق 😒
کلا بهداشت مشکل داره
اره زیاده احتمالا فک کرده دوماه
چون این وزن برای دوماهگیه
حالا پسر من تو یک ماه نیم کیلو اضافه کرده بود دکتر گفت زیاده😕😕😅
بهداشت حالیشون نیس😂😂😂
مشکل یعنی فقط ۱۰۰گرمه😐😐
باعرض پوزش ک. مغزن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.