۷ پاسخ

پسر منم همینه ی داداش ۹ ماهه داره
بیشتر وقتا دلم نیخواد بشینم فقط گریه کنم 🤐
هی گفتم بزرگ شه راحت شم بدتر شده🤐
خداکنه این سن لجبازی و نق بگذره زودتر

همشون همینن.

منم همینطورم از صبح که بیدار میشه تا شب مدام نق میزنه یا اذیت میکنه

دخترم منم همینطوره هرچی میخواد حتی آب میخواد جیغ میزنه و گریه دیوونم کرده خب مثل آدم بگو آب میخوام😐

اوف دقیقادخترمنم آب میخواهدباجیغ ودادوتاب میخواهدباجیغ دیگه رددادم مغزم صوت میکشه ازدستش

سلام 🤝 تنها نیستی پسر منم
البته فک کنم خصلت پسرا اینطور باشه چون دخترم اینطوری نیست

دقیقااا من،مغزم رد داده ازدستش

سوال های مرتبط