ممنون
منم میخام از شیر بگیرمش خیلی اذیتم خیلی وابسته و لوس شده روزها بهتر ولی شبا ن خودش خاب داره ن میذاره من بخابم تموم شب رو پاهامه سینه میخاد دیگ خسته خودم شدم پوست استخون
برو عطاری بگو تلخک بده میخوام از شیر بگیرم بچمو بهت میده انجامش بده دیگه هیچ وقت نمیگه ممه میخوام اگه شبها اذیت کرد باز بمال رو سر سینه ات خورد بفهمه که تلخه دیگه نمیخوره ممکنه یکی دوشب گریه کنه بیقراری کنه تو خودت تحمل کن اوکی میشه فقط شیشه شیر براش تهیه کن شیر پاستوریزه با کمی نبات اب شده قاطی کن بده بخوره مخصوصا شب آماده باشه تا گریه کرد اونو بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.