مبارکه واسه منم دعاکن خیلی غمگینم اینروزا
وااااااای مبارکتون باشه الهی شکر
ان شاء الله خدا براتون حفظش کنه امیدوارم زیر سایه امیرالمؤمنین ع فرزندی صالح و خیر رسان به شما تربیت بشه
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
عزیزم فقط آمپول آزاد سازی زدید قرص دوفامد نداده دکتر سایز فیلکول چند بود
خاهر زاده منم باردار نمیشد ولی دکتر گفت تا یک سال اگ نشی طبیعی واینکه هیچ دارویی نمیدم جزویتامین ک باردار هم شد تنبلی تخمدان داست
مبارکه عزیز دلم 🧿🧿🥰🥰
انشالا ک بارداری ولی این امپول ها خیلی عوارض داره زیر ۳۰ سال ک نیازی نیس ب امپول ازاد سازی چون سنتون کمه باردار میشید گلم
مبااارکه
عزیزم غیر ازادسازی چی مصرف کردی و چندتا فولیکول؟؟؟
مبارکه عزیزم چشم ودلت روشن
مبارکه عزیزم 🧿🌸😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.