۱ پاسخ

میشنم تا به فاصله ای ازش و توپ پرت میکنیم😐🤣
با لوگو هم چیزی میسازم اون میاد خراب میکنه😁
با ماشین لوگو هارو بار میزنیم خالی و پر میکنیم 🤣یا همینطوری با در اوردن صدا ماشین هاشو رو زمین میکشم
تو استخر توپ باهاش بازی میکنم
با عروسکا داستان میسازم و صدا در میارم

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۲ سالگی