دارو چیزی هم بهت داد؟؟
واسه احتیاط تا یک هفته دراز بکش دسشویی فرنگی استفاده کن پله هم نرو خم و راست نشو
ان شاءالله ک همه چیز خوبه منم هفته بعد باید انجام بدم استرس دارم 🥲
من فقط هیچ کاری نمیکردم
وگرن نرمال هم دراز میکشیدم هم میشستم
ولی بهتره روز اول کامل دراز بکشی روز دوم و سوم خیلی کم بشینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.