۸ پاسخ

بزا من از این نیس

سلام عزیزم
شما دیگ پیش دکتر‌شهریور عمل کردید؟

ماله چیه ؟؟

بروملین داره که از آناناس گرفته میشه.براب التهاب و جوش خوردن زخم
هیچ ضرری نداره

منم میخورم خیلی خوبه

اره منم میخورم

اره من خوردم بد نیست

اره درسته

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی