۵ پاسخ

همه چی عالیه و راحته، استرس نداشته باش لذت ببر چون بعدش دلت تنگ میشه و دوست داری اون لحظه و اون روز تکرار بشه
فقط پمپ درد حتما بگیر

مبارک باشه برای منم دعا کن

ای جان مبارکا باشه عزیزم😍

قبلش سعی کن غذاهای سبک بخوری ک نفاخ نباشه من یه کوچولومعدم مشکل داش قراربودطبیعی باسم اخرش سزشدم بعدش ازشدت نفخ نابودشدم 🫠 بعدشم سرتکون نده اصلا

بسلامتی عزیزم ،شنیدم میگن بعد از عمل نباید سرتو تکون بدی سردرد میگیری

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری