دوستان من شنبه سزارین میشم چه توصیه ای دارین برام🥲🥹

۶ پاسخ

عزیزم دقیقا تو چند هفته طبق انتی زایمان میکنید؟

نسگافه کاپوچینو ابمیوه خرما هم ببر

منم مامان اولیم هنوز سزارین نشدم از تجربه های ک خوندم تو گهواره برات نوشتم گلم خدا بهمراهت

ان شالله بسلامتی عزیزم واسمون خیلی دعاکن .بگو واست پمپ درد بذارن شنیدم که خوبه ولی امتحان نکردم
بعد از عمل تامیتونی با کسی حرف نزن متکا نذار زیر سرت کلی چیز میز مقوی باخودت ببر ان شالله نی نی رو بسلامتی ودلخوش بغل کنی ❤️😍🌹💓

شیاف بیزاکودیل ببر شکمت کار کنه و شیاف دیکلوفناک مسکن بزن هر دوساعت

شیاف باخودت ببر و از لحظه لحظه اخرای بارداری وزمان زایمانت لذت ببر

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری