۶ پاسخ

مبارکه😍🌈✨ انشالله با حال خوب نینتون ب دنیا بیاد سالم باشید هر دو

به سلامتی ترس نداره خیلی راحته ، فقط یادت باشه دعا کنی

به سلامتی عزیزم قدمش خیر باشه و جفتتون سلامت باشین😍

چند هفته ای دقیقاً عزیزم

دعای خیر برا هممون❤️

بیخیال فقط لذت ببر اتاق عمل عالیه اصلا هیچی متوجه نمیشی از چیزی ک فکرشو بکنی خیلی راحت تره سوند هم قابل تحمله بعد عمل بستگی ب بدن هر شخص داره من یکم درد داشتم شیاف بزاری اوکیه

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد