واسه بعد زایمان طبیعی چه توصیه هایی دارین؟؟

۳ پاسخ

بعدش ک ی نفس راحت میکشی😂 من مث خرس خابیدم بعدش ــ ب خودت خیلی برس از لحاظ خوراک

اگه بخیه بزنن بهت براشون عسل بزن هربار دستشویی میری زودتربخیه هات خوب میشه

زایمان طبیعی خیلی سخته'من طبیعی بودم ولی زجر کشیدم

سوال های مرتبط