۵ پاسخ

مگه بعد زایمان خونریزی نداریم؟چجوری سشوار بگیریم خشک کنیم اونجا همش خیسه بخاطر خونریزی؟

تواب ونمک بشین باسرم شستشو خودتوبشوروسشواربگیرشامپوبچه هم خوبه بخیه هاتوبشوری البته من چون تحرک زیادداشتم خوب نشدم رفتم دکتر برام سرم وامپول وپمادوقرص نوشت خداروشکرزودخوب شدم وافتادن

هرچی میری دستشویی باید حتما سشوار بکشی
خودتم با سرم بشوری

سشوار بگیر اگه جذبی ان

مگه جذبی نیست برای تو ؟

سوال های مرتبط