نسکافه بعدسزارین انرژی میده
به هیچ وجه بعد عمل سرتو بلند نکن و حرف هم نزن چون سردرد میشی
بلافاصله بعد عمل حتماحتما شیاف دیفنوفناک بگیر بذار خیلی خیلی تاثیر داره واسه درد
پمپ ضددرد بگیر بیهوشی از اسپاینال بهتره نواربهداشتی مخصوص زایمان بگیر کمکی هم داشته باش سعی کن زیاد راه بری بعدش هروقت گفتن و نسکافه و مایعات زیاد بخور
عزیرم به سلامتی انشاالله. فقط هروقت عمل کردی. اومدی داخل بخش اصلا زیر سرت بالش نزارمن گذاشتم گردن درد وشان درد درد شدید گرفتم تا ده روز اثرش موند یه شب از درد زیاد گردن. گردنم غفل کرده بود باهمون درد رفتم بیمارستان امپول زدم. بعد عمل هم زیاد حرف نزن سر درد شدید میگیری غیر قابل تحمل. عمل کردی نسکافه بخور سر درد نگیری. اینا تجربه منه که دچارشون شدم.
انشالله زایمانت خوب
حمام کن شیو کن ایت الکرسی بخون اروم باش
شام کباب بخور از ساعتی ک دکتر گف دیگه شام و اب بخور
نسکافه زیاد بخور بعد عمل
اولین چیزی ک میخوری خرما باشه حتما
زیر سرت پشتی نذار و سرتو تکون نده اصلا ک خدایی نکرده مثل من سردرد نشی
دمپایی ببر لباس ساحلی ببر چون هوا گرمه ی کم بپوشی
پوشک و شرت
دمپایی ک لیز نباشه
خاطرات زایمانمو بخون😍
استرس نداشته باش تا ۸ ساعت بعد عمل دراز بکش و استراحت کن و تکون نخور و نوشیدنی کافئین دار بخور که سردرد نشی کمپوت آناناس ببر بخوری
چند هفته میشه
به سلامتی التماس دعا
کمپوت انجیر ببر
پمپ درد هم بگیر همین توصیمه 😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.