۱۴ پاسخ

سلامت باشه 🩵وزن جنین چند بود؟

عزیزم انشاالله که یه زایمان راحت داشته باشی بسلامتی بچه تو بغل کنی گلم ،❤️❤️

.

تصویر

حواست باشه سرتو تکون ندی من طبیعی بودم ولی یه دلایلی آمپول زدنم اصلا یادم نمیاد تکون داده باشم ولی یه سردردخیلی بدی گرفتم تا ۷.۸روز سردرد شدید داشتم طوری که نمیتونستم خودمو نگه دارم همش گریه میکردم بچمو داده بودم دست خواهر شوهرم من تو آلاچیق بیرون بیمارستان خواب بودم
خیلی حواست جمع باشه همین که از اتاق اومدی بیرون کاپوچینو بخور قهوه بخور تا ۳روز حتما بخور

توکل به خدا

فقط نترس 🩷 خیلی راحته نه پمپ درد لازمه نه هیچی فقط ارامش داشته باش دردا با شیاف خوب میشه خودت شیاف ببر هر ۴ ساعت بگو واست بذارن نگران هم نباش نه سوند درد داره نه راه رفتن اولش سخته همش سادس بیشتر اون ترسشه که وحشتناکش کرده وگرنه هیچی نداره توکل به خدا💕

پمپ درد حتما بگیر و شیاف هم بگو برات بزارن راه رفتن اول هم زیاد ب هدت سخت نگیر همون بار اول یکم درد میکنه بعدش اوکی میشی انشاالله بسلامتی فارغ شی عزیزم

فرداغذانخوری اگه خیلی گرسنت شدیه چیزسبک بخورچون تاامپول بی حسی روبزنه هرچی خوردی بالامیاری

سرتو بالا نیار
غذای سبک بخور
ارامش داشته باش
اصلا سخت نیست و دردش خیلی کمه ک با شیاف حل میشه
اولین راه رفتنم خیلی اسونه
تجربه من ک این بود
اما حتما بعدش تا ده روز بخاب

انشاالله به سلامتی
به امید خدا تو سلامت کامل نینیتو بغل میگیری عزیزم
چه حسی داری ؟سترس داری؟

برای ماهم دعا کن،انشالله بسلامتی نی نیتو بغل بگیری

غذاهای نفخ دار قبلش نخور

اصلا سروبدنت وتکون نده که سردردنگیری عزیزم

دعام کن توروخدا🙏🏻

سوال های مرتبط