سلام شما زایمان کردین بسلامتی ؟ میشه بگین دکترتون کی بود ؟ هزینه بیمارستان چند شد منم میخوام برم امام زمان
اصلاااا استرس نداشته باش و فقط از لحظه لذت ببر
سزارین خیلی خوبه
دو تا قرص مگنیفورت بخور . 12 به بعد چیزی نخور حتی آب.
پمپ درد نگیر گیجت میکنه دیر راه میوفتی . مسکن و شیاف بسته
وقتی اجازه دادن مایعات بخوری نسکافه و چای زیاد بخور .
کمپوت گلابی و انجیر با خودت ببر وقتی اجازه دادن مایعات بخوری آبشو بخور بعدم که جامدات گفتن بخوری خود کمپوت رو بخور .
وقتی از تخت اومدی پایین زیاد راه برو . هر چی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی
پمپ درد لازم نیس، شیاف خیلی بهتره
قطره شیر افزا ، قرص لاکتاول هم بخور بعدش ک سریع شیرت بیاد
عزیزم از لحظه ای ک اجازه خوردن داشتی، 10 تا نسکافه رو بخور کم کم. دمنوش چهار زیره هم هر یه ساعت یه امتحان با نبات بخور ،هم شکمت سریع جمع میشه هم ورم نمیکنه پاهات، هم دردات کم میشه.
تهران میخوای زایمان کنی؟
به سلامتی عزیزم
اصلا استرس نداشته باش
به نظرم عمل سختی نبود اصلا
تو ۴۰ هفته؟ دیر نیست؟ من فکر میکردم ۳۸ سز میکنن، انشالله به سلامتی و خوشی کوچولوتو بغل بگیری عزیزمم
عزیزم سزارین اختیاری هستی هزینه اس چقدر شد؟
خیلی صحبت نکن و سرتو خیلی تکون نده
پمپ درد بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.