دقیقا ی وانت بار میخام اینارو حمل کنخ
اره 😂
نه اندازه همون یه ساک نوزاد مگر اینکه چند روز بخوام بمونم اونوقت نصف خونه رو میبرم با خودم 😁😁😁
اری😭
نه بابا. یه لباس، دو تا پوشک، دستمال مرطوب و زیرانداز. میشه یه مشمای کوچیک
واای اره ب قول مامانم تو و وسایلت اندازه سه نفر جا میگیری
جایی که بیش تر از ۳ساعت باشم زیاد وسیله میبرم ولی اگه ۳ساعت فقط بیرون باشم هیچی به جز پستونک وکریر نمیبرم چون دخترم ۳ساعت یه بار شیر میخوره
آره
اره 🥴🥴🥴حتی داخل مهمونی ام اول کیف وارد میشه بعد ما 🤣🤣
اررررره
وای اره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.