سلام خوبین،، شما بچه هاتون هم بیرون میبرین؟

۲ پاسخ

بله منم میبرم پارک و زمین بازی

بله. از هفته ی دوم رفتیم پیاده روی.

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی