خانما شما بچه هاتون. هیت میبرین

۶ پاسخ

من میبرم 😬

شبا تو خیابون خنکه من سه باری رفتم
همسایه هامونم انقدر ذوق میکنن ب بچه
اینم خوشش میاد بیرون که میریم همش میخوابه
من روضه هم رفتم یه بار
رفتم تو اتاق که هوابهتر بود و صدا کمتر بود

بله میبرم

آره ما خیابون میریم میذارم کالسکه

نههههه

نه نمیبرم گرمه، ویروس هست
یکمی بزرگتر بشه میبرم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی