من میبرم 😬
شبا تو خیابون خنکه من سه باری رفتم
همسایه هامونم انقدر ذوق میکنن ب بچه
اینم خوشش میاد بیرون که میریم همش میخوابه
من روضه هم رفتم یه بار
رفتم تو اتاق که هوابهتر بود و صدا کمتر بود
بله میبرم
آره ما خیابون میریم میذارم کالسکه
نههههه
نه نمیبرم گرمه، ویروس هست
یکمی بزرگتر بشه میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.