من تخت نخریدم کمد و گهواره برداشتم با خورده ریزه 30 تومن کلا هزینه کردم واجبات و خریدم یه حدود 5 تومنم دیگه بخرم کامله چیزایی ک میخاستم
بدون تخت و کمد ،۳۰ت تقریباً شد منم فقط واجب ها رو خریدم ،ولی برای تخت و کمد چون همسرم خودش می خواست بسازه تقریباً ۴۰ خرید چوب و کارگاه و... شد تازه هنوز کامل درست نشده چون به خاطر شرایط جنگ مجبور شدیم بریم شهرستان
تخت و کمد شد ۵۰
لباس و مینی واش و کالسکه و اینجور چیزاش تقریبا ۱۰۰ تومن
حالا فقط اصلی ها و کاربردی هارو خریدیم
نزدیک ۴۰ تومن لباس و خورده ریزای واجب شد
مینی واش و کالسکه و صندلی ماشین ایرانی ۱۵ تومن
۲۰ تومن کشو و گهواره
جمعا ۷۵ تومن هزینه کردم
من طبق لیست سیسمونی تو گهواره از برنامه دیحی کالا همینطوری زدم یه حدود ۵۰تومن حداقل شد بدون تخت و کمد
والا واسه من فقط ۶۵ تومن تخت و کمدش شد
۶ تومن پرده
۷تومن روتختیش
فرشش رو از قبل داشتم
۱۰تومن گهواره برقی
اسباب بازیاش به لطف مهمونی که گرفتیم خاله ها و عمه هاش و عموهاش چیزهای خوب و گرون گرفتن دیگه ما چیزی نگرفتیم
تازه یسری از لباساش و وسایلش هم نزدیکه ۴۰ تومن شد
هنوز مابقی وسایلش مونده که فعلا دیگه نگرفتیم
۲۰۰-۲۵۰ یه چیز متوسط نه خیلی اقتصادی نه خیلی لوکس
برای من تا الان ۲۰۰ تومن شده که تقریبا همه چی خریدم ، شاید ۱۰-۲۰ دیگه هم مونده باشه
بستگی داره
میتونی با صدتومن همه چی بخری
دوس داری اقتصادی باشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.