۲ پاسخ

نزنی بهتره. هم کاندوم استفاده کن هم جلوگیری از خودتون. هردو روش. دیگه مطمئن هسی

من میزدم سه ماهه ولی شکم زدم چون سه ماه پریودنمیشدم اگه میخوای بزنی یه ماهه بزن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی