اخه نیس که همشون فووووق تخصص غدد وپروفسور و متخصص اطفالن دیگه از دوماهگی کوتاه قدی نی نی شمارو تشخیص دادن🤧
گوه میخورن زیاد توجه نکن
ضر زده من دخترم دوماهگی ۵۸بود میفتن عالیه
من دخترم دوماهگی ۵۶ بود پس خیلی کوتاهه😂😂 بهداشت فقط بلده گیر الکی بده
به دختر من که ۵۳ هست چی میگه باز هفته دیگه ۲ماهه میشه
عزیزم دستبند نینی چقدر دراومد؟
وا ۵۹ ک خوبه
شوهر من ۱۸۰ من ۱۶۰
پسرمم قدش تو ۲ ماه ۶۰ بود خیلی هم گفت خوبه الکی نگران میکننااا چرت گفتن
من نمیدونم کی این ماماهای تازه کار میفهمن باید دهنشونو ببندن یکم تجربه جمع کنن بعد اظهار نظر کنن
دختره من قد تولدش ۵۰ بود ۱ ماهی بردم بهداشت گفت ۵۲ و نیم قدش کوتاهه دور سرشو گرفت گفت سرش بزرگه من گفتم یاخدا بچم مریضه
۳۹ روزگی بردم پیش متخصص گفت قدش ۵۶ دور سرشم گفت بزرگ نیست کی گفته بزرگه
فقط واسه واکسن زدن ببر بهداشت هیچی حالیشون نیست الکی فقط ترس میندازن به جون ادم
بدوتولد چقد بوده؟
۵۹ ک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.