خانما اسم دلانا قشنگه یا دلین

۶ پاسخ

من دلانا خیلی دوس دارم اگر همسرم مخالف نبود حتما میذاشتم
من میگم دلانا
اون میگه السانا

طرف اسم بچشو گذاشته محمد طاها سبحان بعد میاد اینجا نظر میده فلان اسم قشنگ نیست سلیقم نیست فلانو بهمان 😂😂😂

هر دو ، هر کدوم که دوس داری بزار اینجا نظر نپرس راجع به اسم بچت … تو نمیدونی پشت این اکانتای گهواره چه ادمایی با چه سلیقه هایی هستن ،یه چیزی میگن میخوره تو ذوقت

من میخوام اسم دوقلو هامو بزارم دلین دلانا هر دو قشنگن

دلانا

دلینا

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان عروسک🦄🎀 مامان عروسک🦄🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی