من دلانا خیلی دوس دارم اگر همسرم مخالف نبود حتما میذاشتم
من میگم دلانا
اون میگه السانا
طرف اسم بچشو گذاشته محمد طاها سبحان بعد میاد اینجا نظر میده فلان اسم قشنگ نیست سلیقم نیست فلانو بهمان 😂😂😂
هر دو ، هر کدوم که دوس داری بزار اینجا نظر نپرس راجع به اسم بچت … تو نمیدونی پشت این اکانتای گهواره چه ادمایی با چه سلیقه هایی هستن ،یه چیزی میگن میخوره تو ذوقت
من میخوام اسم دوقلو هامو بزارم دلین دلانا هر دو قشنگن
دلانا
دلینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.