چرا نشه
من با بچه ۴ روزه ۴۰ روز رفتم مسافرت شمال و.....
منم میخوام دو هفته دیگه برم شمال خسته شدم دیگه
من رفتم خیلیم حال داد یکم صبوری باید کنی بعد از بچه دار شدن دیگه ولی در کل اذیت نکرد بچه
بری بنظر من بهتره چیتو خونه همش دقکردیم
بستگی به خودت داره سخت هست دیگه اگه ادمی هستی که صبوری و باحوصله برو
ولی من خودم تا بزرگ نشه نمیرم یا نمیبرمش
سوال منم هست با دوتا بچه
اگه بشه من دوست دارم یه هفته برم اما خب شوهرم تو بچه داری کمک نمیکنه میترسم اذیت بشم
من رفتم بچه ام هنوز دوماهش نشده بود با قطار رفتیم برگشت یه کم اذیت شد بچه ولی مشکل دیگه ای نبود
من رفتم شهرستان البته با مامانم
ب شدن ک میشه ولی اذیت میشه آدم با بچه کوچیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.