۷ پاسخ

آیهان

میران

آیهان

میران

ببین چون پرسیدی ميگما وگرنه میدونم کسی حق نداره تو سلیقه دیگران دخالت کنه ،مگر اینکه خود شخص نظر بخواد
معلومه میخوای با اسم تابان ست کنی ولی میران با اینکه معنی حاکم و امیر رو میده ولی تو تلفظ یجور دیگه معنیش حس میشه ،اسمای نیک،آرن،کارن و حامی ام قشنگن
هر چی که میذاری نامدار باشه عزیزدلم 😍🥰

ببین معنی کدومش قشنگ تر اون رو بزار ولی همشون قشنگن

میران

سوال های مرتبط

مامان هلسا مامان هلسا ۱۱ ماهگی
مامان هلسا مامان هلسا ۱۱ ماهگی
مامان خرگوش من💖😍 مامان خرگوش من💖😍 ۱۲ ماهگی