۹ پاسخ

برامن دیشب ۸۰۰تومن شد

برو زایشگاه هیچ هزینه ای نداره

۲و ۶۰۰ بیمارستان خصوصی

نوار قلب جنین هست بستگی داره کجا بگیری من دیروز رفتم ۹۰۰ دادم تو فروردین ۶۰۰ بود تو بیمارستان ۷۰۰

ان اس تی، نوار قلب بچه و انقباض رو نشون میده، دوتا پروبه، بیست دقیقه میذارن رو شکم، تا نوار قلب بچه و درد خودت رو ثبت کنه.
از من بیمارستان دولتی با بیمه تامین اجتماعی، هزینه اش شد ۱۳۵ تومن

نوار قلبه هزینش برا من ۸۰۰ شد

اِن اِس تی
نوار قلب همراه با ثبت حرکات جنین و انقباضات شما

نوار قلب بیمارستانی ک من میرفتم ۳۰۰ تا۵۰۰

نوار قلب

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی