خانما بعد از واکسن چجوری آروغ بچه رو میگیرید ؟؟

۵ پاسخ

من میزارم رو شکمم به پشت که پاش ادیت نشع

دوتا پاهاشو با روسری بهم بستم مثل قبل بغلش میکنم.

سلام عزیزم مثل همیشه

مث همیشه

مث قبل

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی