۱۹ پاسخ

ناهارنخورده باید فکر شام باشی کاش میشد لفت بدی از خونه داری

قیمه

هیچی😪

کوبیده و برنج

زرشک پلو

قورمه خونه مامان

برنج عدس و سالاد

کوکو سیب زمینی

یا بندری یا استامبولی

سیب زمینی 👐

من تازه ساعت هشت نه فکر میکنم شامو چیکار کنم. نمی‌دونم چی بخوریم انقد ک همه غذاها تکراری شده هوس هیچی نکردم. تا ببینیم شوهری چی میخوره همونو بپزیم دیگه..

ماکارونی

خورش بادمجان

آش رشته می‌خوام بذارم

کوکوی عدس

میخوام قورمه،بزارم اگه این دردونه بزاره از ساعت ۲ موادش رو گذاشتم از فریزر بیرون اما نمیزاره درست کنم

هیچی

فلافل

هیچی هنوز

سوال های مرتبط