اگه برق رفت بدون بدبخت شدیم اگه هنوز بود یکم امیدوار باش🥲🤦♀️😭
تو روبیکا برن حامد رییسی اخبارش راسته
هیچی گفته ساعت ۸ شب به وقت خودشون که میشه ۴ صبح ایران میزنه احتمالا زیرساخت میزنه یا شایدم اتم....
لعنتشون كنه
کدوم شهری عزیزم
بنده خدا چقدر ترسیده😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.