۵ پاسخ

اگه برق رفت بدون بدبخت شدیم اگه هنوز بود یکم امیدوار باش🥲🤦‍♀️😭

تو روبیکا برن حامد رییسی اخبارش راسته

هیچی گفته ساعت ۸ شب به وقت خودشون که میشه ۴ صبح ایران میزنه احتمالا زیرساخت میزنه یا شایدم اتم....

لعنتشون كنه

کدوم شهری عزیزم
بنده خدا چقدر ترسیده😔

سوال های مرتبط