۴ پاسخ

من طبق تجربه خودم میگم فقط عزیزم. از خیلی وقت پیش گاهی باز میزاشتی تو خونه گاهی میبردیش دسشویی تا باجیش کردن و پی پی کردن تو دسشویی آشنا بشه. و ترسش بریزه. من خودم فک میکنم تو سن دوماه و نیم یهویی بخوای بگیری یکم سخت باشه

چرا عجله داری؟
خودش آمادگی داره؟
من دخترم آمادگی نداره فعلا بیخیال شدم

تاپیک گذاشتم کامل توضیح دادم عزیز

من توی تاپیکم نوشتم تجربه ی شخصیم رو

سوال های مرتبط