اگه خود کاسنی گیرت بیاد بهتره و بپزی خورد کنی تو ماست بخوری
از هفته۲۱هفته ای یبار یه استکان بخوری چشمای بچه رنگی میشن مرتب بخوری
آره مشکلی نداره
دکترا توصیه نمیکنن
من کلاس امادگی زایمان رفته بودم خانومه گفت یه بنده خدایی کاسنی رو شروع کرده روز سومی که داشته میخورده تو ۳۳ هفته زایمان کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.