مامانا طرز تهیه اوتمیل چجوریه ؟
ممنون میشم بگین ❤️😍

۲ پاسخ

جو دوسرپرک قد یه قاشق چایخوری بریز تو آب با سیب بپزه بعد یه تیکه موز بنداز میکس کن

من اوتمیل سیب و موز درست میکنم
اول جودوسرپرک رو با سیب میذارم میپزه آخرسر یه دونه هم خرما میندازم یکم نرم که شد یکم موز با چنگال له میکنم میریزم
آخرشم یکم با گوشتکوب برقی میکس میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی