هیچی عزیزم فقط حوله گرم کن بذارروپاش نذارتب کنه همش پیشش باش
شوهر من میگه ول کن نزنیم واکسن ۱۸ماهگیشو به اینا نمیشه اعتبار کرد مععلوم نیس چی میزنن به بچه هامون ، موندم چیکار کنم،
چن نفرم میشناسم ک از اول نزدن و بچه هاشون سالمن،
چند روز پیش زدم ...گزاشتمش رو پام تکانش ندادم براش با گوشی فیلم میزاشتم سرگرم میشد خودشم میدونست پاش رو تکان بده درد داره دیگه هی تکان نمیخوره تا فرداش که خوب شد
اوفففف پسر منم همینجوری بود خیلییی اذیت کرد
منم امروز زدم واکسن پسرمو لنگ میزنع همش به پاش اشاره میکنه
طبیعیه
استامینوفن بده
فردا خوب میشه
مرتب قطره استا رو بهش بده تب نکنه
همزمان ندیا بین استا و ایبوپروفن ۳ ۴ ساعت فاصلع باشه یکیشو بده کلا
دقیقا ما ساعت ۸ ونیم زدیم
از ۱۲ ب بعد نتونست راه بره همش گریه و یکجا نشسته🥲
عزیزم سعی کن بغلش کنی آرومش کنی تا فردا اوکی میشه فقط امروز یکم سخته
ب جای استامینوفن ایبوپروفن بده هر ۶ ساعت ۳/۴ سی سی .هم تبشو میاره پایین هم دردشو کم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.