سلام عزیزان میشه انتی منو نگاه کنید همه چی خوبه؟ طول سرویکسم پایین نیست ؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه اما یکم رعایت کن چون برای منم تو ان تی 35 بود طول سرویکسم که سر بی احتیاطی خودم شد 31 سعی کن تو همین عدد بمونه یا بره بالاتر استراحتت رو بیشتر کن عزیزم.

۳۵ هست که خوبه کلا بالای ۳۰ اوکیه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری