سلام عزیزان خوبین
طول سرویکس ۳۴ خوبه ؟!
انتی 2/3 چطوره یعنی چی ؟!

۳ پاسخ

بچه ها کسی قرص دمیترون باعث ناهنجاری های قلب میشه من از ۴ماه استفاده میکنم
کسی خورده ک مشکل ایجاد بشه؟

موقعیت جفتت چیه

آره خوبه چون سرویکس بابد بالای ۳۰باشه وشماره انتیت هم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری