خانوما این مثبته یا منفی

تصویر
۷ پاسخ

برای من امروز بعد ۸ روز اینجوری بود ازمایش دادم منفی شد
برو ازمایش بده

مثبته فک کنم چون معلومه

بستگی داره کی خط تی افتاد؟همون اول افتاد؟؟؟

چند دقیقه بعد حالت انداخت

بنظرم مثبته

مشکوکه
برو آزمایش بده

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی
مامان محمد و دنیز🥰 مامان محمد و دنیز🥰 ۱۶ ماهگی
مامان سه تا جوجه مامان سه تا جوجه ۲ سالگی
مامان مامان پسرا مامان مامان پسرا ۱۱ ماهگی
مامان اقا پسر💙 مامان اقا پسر💙 ۲ سالگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان فاطمه 🩷 مامان فاطمه 🩷 ۱ سالگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان جوون مامان ماهان جوون ۱ سالگی