سلام واسه سرماخوردگی دارو گیاهی یا چه قرصی میشه استفاده کرد😓

۳ پاسخ

آینو دکتر داد به من عالیه بخور

تصویر

داروی گیاهی رو نمیدونم ولی رفتم دکتر برام استامینوفن ۵۰۰نوشت هر ۶ ساعت

هیچی . گیاهی که اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری