تو سرما خوردگی میشه دارو استفاده کرد؟
حالم خیلی بده😭😓

۱ پاسخ

نه من اصلا استفاده نمیکنم بنظرمم توام اصلا استفاده نکن برو دکترت برات دارو بنویسه اگ هم نمیتونی بری پیش دکترت . برو اورژانس اونجا اول صدای قلب بچه رو گوش میدن بعدش ی سرم میزنن بهت

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقم مامان مامان فندقم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری