سوپ بخور شلغم بخور آبمیوه بخور چای عسل آبلیمو آب نمک قرقره کن و...
منم ماهه اول بارداری سرمای بد خوردم فقط خوابیدم و سوپ خوردم و پرتقال و لیموشیرین و شلغم روزی یکی و عسل و شیر و ابلیمو عسل و با اب نمک رقیق شستشو میدادم مجاری تنفسی رو و بخور می دادم ۳ هفته طول کشید که خوب شدم
ویتامین سی هم تا دوز ۵۰۰ تو روز مجازه خیییلی کمکت میکنه بخور
بعضی داروها مجازه برو دکتر
شربت دیفن هیدرامین ساده مجازی بخورهر۸ساعت یاقرقره کنی
گلم اصلا سرخود نه دارو بخور نه دمنوش خونگی برو دکتر یه سری دارو مجاز هست تو بارداری دکتر بسته به شرایطت برات تجویز میکنه دیگه نگران هم نمیشی و استرس هم نمیگیری
شربت دیفن هیدرامین ساده و اموکسیسیلین ساده میتونی بخوری
عسل ابلیمو اب گرم به تکرار بخور،
اب نمک قرقره کن
سوپ و شلغم بخور
منم گرفتم ابن ویروسو ،۴ یا۵ روز باهاته هرکاری کنی ولی کن دارو نخوردم
شربت دیفن هیدرامین وقرص استامینوفن ساده که میتونی بخوری عزیزم
ویروس جدید هست عزیزم که بی حالی و گلو درد و ابریزش بینی رو به همراه داره اما من رفتم دکتر بهم شربت اکستپورتانت و سه بسته قرص سرما خوردگی بزرگسالان داد و تا امروز که خوردم حالم یکم بهتر شد و خوردن نشاسته هم خیلی کمکم کرد و گلو صاف تر شد .
بری دکتر بهتره
استامینوفن ۵۰۰ میتوتی
منکه دکتر رفتم سرم زد دو بار
برو دکتر یکسری داروها رو میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.