۵ پاسخ

ببرش دکتر بگو براش شربت اشتها بنویسه پسر منم یه هفته بعد واکسن ۶ماهگی اصلا شیر نمیخورد بردم دکتر براش نوشت شبا دوتا قطره چمون بهش دادم اوکی شد دیگه ندادم

دیگ وزن نمیگیره دختر منم 8 بود الان بعد دوماه 8400شد دو روز دیگ هشت ماه میشه کل وزن گیری تا شیش ماه بعد اون به دندون قد و درحال حرکت

به نظر من وزنش کمه ببر دکتر انشالله با شروع مولتی ویتامین اشتهاش خوب میشه

به نظرم خیلی وزنش کمه پسر منم ۲۷۵۰بود وزن تولدش ۶ماهگی ۸۳۰۰بود با قد ۷۰

اگه نگرانی ببر

سوال های مرتبط

مامان میران‌‌وماهلین👦🏻👧🏻🫀 مامان میران‌‌وماهلین👦🏻👧🏻🫀 ۱۶ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی