۴ پاسخ

فردا خوب میشه
طبیعیه برا بعضیا سخته و پرچالش برا بعضیا آسون منم یکشنبه داره خدا بخیر گردونه

آره منم دیروز زدم

یکم با قطره استامینوفن پاشوماساژبده دردش کمترمیشه

منم دیروز زدم عادیه استا بده بعش فردا خوب میشه

سوال های مرتبط