خانومای دکتر حدس میزنید نینی من پسره یا دختر🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

فک کنم دخترع

پیش خود دکتر مستشفی رفتی برا انتی؟

دختره

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

عزیزم این انتی ک دادی؟؟؟؟؟

دختره

دختره

برای منم دعا کن

والا اساتید گهواره میگن اگه جمجمه فرم گرد داشته باشه دختره

پسر حس میکنم

پسر🥹

سوال های مرتبط

مامان ایلماه و فندق مامان ایلماه و فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچم مامان بچم هفته بیستم بارداری
مامان نورا 🩷و پسری🩵 مامان نورا 🩷و پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیستم بارداری
خدا یا شکرت خدا یا شکرت قصد بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی