۱۴ پاسخ

انشالله به همتون بده خدااااجان

منم🥺

منم.

منم🥺🤲🏻

منم دعا کنید برام

کاش خدا دیر بده ولی از آدم نگیره.....
من توی سه هفته سقط زودرس کردم.از افسردگی دارم میمیرم .

قربونت دلتون انشاللع کاه بعدی همتون با بیبی چک مثبت ببینم ذوق کنم.. خدا خیلی قشنگ میچینه واسمون‌‌ مطمعن باشید من خودم بعد دوسال باردار شدم تو اوج نا امیدی 🥲🤌

منم میخوام دیگه واقعا کلافه شدم

هعیییی
بعضی وقتا انقد ناآرام میشممم
میشم مثل بچه ها 🫠

منم میخوام کجا میدن؟

میخاییم ولی نیست🥲💔نمیدونم حکمت خداچیه

🥲🥲🥲🥲

منم میخام ☹️

منم🫩

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی