۴ پاسخ

توخونه شام دادیم وکیک وتنقلات

آتلیه بردم

منم فرداتولدپسرمه .میریم رستوران شام وکیک تولد
فقط پدرومادرخودم وهمسرم

عکاسی تو پارک با دوتا بادکنک تو دستش و یه‌مینی کیک
لباس هم فعلا چیزی مدنظر ندارم

سوال های مرتبط

مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی