خانم های ماهشهری سنوآنومالی پیش کدوم دکتر رفتید خوب بوده

۴ پاسخ

فائضی عالیه ولی نوبت دهیش سخته یمدت اینجاست یمدت تهران

عزیزم برو بهبهان امینی

امیدی آنومالی روفقط چهارشنبه انجام میده خیلی مزخرف هستن

فقط فائصی و امیدی انجام میدن. فائضی میگن بهتره ولی نوبت دهی اش سخته

سوال های مرتبط