اگ شوهرت میتونه هزینه رو بده حتما برو بسگی یجوری بخیه میزنن اصلا معلوم نمیشه بعد زایمان بیمارستان خصوصیه دگ خیلی مراقبت میکنن دخترم اونجا بدنیا اومد سزارین اصلا رد بخیه نمونده بعد دوماه شکمم ورمش خوابید
هزینه ها خیلی رفته بالا اخه یه شبه دیگ زایمان میکنی و یروز میمونی بیمارستان فقد و ۶۰ تومن دادن بنظر منکه زیاده درصورتی ک خودمم باید سز اختیاری انجام بدم😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.